Een bedrijf toevoegen aan Google Maps zonder adres

Google Maps is een uitstekende marketingbron voor lokale bedrijven, maar niet elk bedrijf opereert vanaf een fysieke locatie. Bedrijfseigenaren die hun bedrijf willen vermelden maar geen fysieke locatie hebben, kunnen nog steeds hun weg vinden naar Google Maps. De vermelding genereert klantenleads en helpt het bedrijf te laten groeien door nieuwe klanten te werven. Elk bedrijf zonder fysieke locatie moet nog steeds een Google Maps-vermelding nastreven.

Bedrijven zonder adres

Veel bedrijven werken zonder een fysieke locatie voor klanten. Mobiele monteurs en lassers, webgebaseerde bedrijven, bezorgdiensten en andere bedrijven waarvoor klanten geen fysieke locatie hoeven te bezoeken, zijn nog steeds waardevolle leden van de lokale economie. Sommige van deze bedrijven hebben mogelijk een fysieke locatie die niet klantgericht is.

Het runnen van een bedrijf zonder adres wordt steeds populairder, vooral met de groei van webgebaseerde bedrijven en werken op afstand. Deze bedrijven zouden nog steeds moeten overwegen om een ​​vermelding op Google Maps te plaatsen in de stad waar het bedrijf is geregistreerd om leads en contacten in de lokale gemeenschap te genereren. De vermelding is waardevol, zelfs voor bedrijven die op nationale of mondiale schaal actief zijn.

Vereisten voor Google Bedrijfslocatie

https://googlemybusinesshulp.nl/alle-functies-die-je-moet-weten-over-google-mijn-bedrijf/Google Maps heeft vereisten voor lokale bedrijfsvermeldingen. Zelfs als uw bedrijf geen adres in de vermelding wil weergeven, vereist Google een postadres voor het bedrijf. Hiermee wordt gecontroleerd of het bedrijf bestaat en is geregistreerd in het gebied waar de vermelding wordt weergegeven. Zonder dit verificatieproces zouden nepbedrijven lijsten kunnen vullen en de geldigheid van Google Maps kunnen verzwakken.

Om een ​​bedrijf te registreren bij Google Maps, zegt Google Support dat u eerst uw informatie moet toevoegen via Google Mijn Bedrijf. U moet ook inloggen op uw Google-account om dit proces te doorlopen. Gebruik uw zakelijke e-mailadres bij het instellen van het eerste Google-account om alles gescheiden te houden van uw persoonlijke account. Het is niet verplicht, maar het houdt het bedrijf onder een apart digitaal dak.

Nadat u zich heeft aangemeld en de instellingen van Google Mijn Bedrijf hebt ingevoerd, voert u uw bedrijfsadres in. Maak je geen zorgen; het adres wordt niet vermeld op de Google Maps-lijst. Selecteer de optie ‘Ik lever goederen en diensten aan mijn klanten’ en uw bedrijf krijgt een vermelding zonder adres. Nadat u deze optie hebt geselecteerd, gaat u verder en voert u uw servicegebieden en bedrijfsspecificaties voor de vermelding in.

De servicegebieden zijn vooral belangrijk omdat daar uw bedrijf zal verschijnen. ThriveHive raadt u aan deze correct in te voeren om uw vermelding in de meest relevante zoekopdrachten te laten verschijnen.

Google Mijn Bedrijf-ondersteuning

Als u moeite heeft om de vermelding te implementeren, kan Google Support de meeste van uw vragen beantwoorden. Een van de meest voorkomende problemen is een vermelding waarin niet alle bedrijfsinformatie wordt weergegeven. Deze situatie doet zich voor omdat het bedrijf nog niet is geverifieerd. Google stuurt een kaart naar het adres met een verificatiecode om ervoor te zorgen dat het bedrijf op het opgegeven adres functioneert.

Als zich een ander probleem voordoet, heeft de ondersteuningssite een volledige community van behulpzame mensen en kunt u rechtstreeks contact opnemen met Google. Probeer de online hulp en de community voordat u contact opneemt met de ondersteuning, omdat de antwoorden voor basisproblemen vaak gemakkelijk te vinden zijn. U kunt de bedrijfsvermelding niet verifiëren zonder alle stappen te doorlopen, en ondersteuning verandert deze realiteit niet.

Mocht je toch meer mogelijkheden willen proberen? Laat het gerust onze experts weten. Wellicht dat we samen tot een creatieve oplossing komen. Contact opnemen doe je hier.