Google Mijn Bedrijf-chat instellen

Houd er rekening mee dat: 

1) GMB-berichten zijn momenteel alleen beschikbaar op mobiele telefoons . Google heeft Messaging nog niet uitgerold naar de desktop.

Eenmaal ingeschakeld,  ziet u de knop ‘Bericht’ alleen in de mobiele Google Maps-app (links)  en in  mobiele zoekresultaten (rechts)

2) GMB-berichten werken maar op één plek : in HighLevel OF het Google Mijn Bedrijf- dashboard. Als je GMB-chat binnen HighLevel inschakelt, zie je geen berichten in het Google Mijn Bedrijf-account.

https://youtube.com/watch?v=HWE_7Jkgiks%3F%26wmode%3Dopaque

3) Als u uw Google-account vóór 1 maart 2021 heeft gekoppeld OF als u de onderstaande foutmelding ontvangt, moet u uw Google-account volledig loskoppelen en opnieuw koppelen en vervolgens de GMB-pagina opnieuw selecteren.

Om uw Google-account volledig te ontkoppelen en opnieuw te koppelen en vervolgens de GMB-pagina opnieuw te selecteren:

Mocht je er niet uitkomen om de chat te activeren? of heb je andere vragen over de Google My Business Chat? Laat het ons weten via dit formulier? Of anders via onze chat. Of kijk hier als je graag wil weten hoe je om moet gaan met negatieve reviews/ chats.