Een beschrijving voor uw Google Mijn Bedrijf-vermelding schrijven
Een van de beste wapens in uw Google Mijn Bedrijf-vermelding is de bedrijfsbeschrijving die Google u toestaat te schrijven. Uw bedrijfsbeschrijving is een geheime weg rechtstreeks naar het geloofwaardigheidsboek van Google, omdat ze uw bedrijfsbeschrijving gebruiken om ervoor te zorgen dat uw bedrijf een echt bedrijf is dat wordt gerund door echte mensen. Dit gezegd zijnde, is het een uitstekende gelegenheid om degenen die op uw vermelding terechtkomen authentieke inhoud te bieden waarin wordt uitgelegd wat u doet.
Daarom moedigen we onze klanten aan om te profiteren van hun bedrijfsbeschrijving – tot het laatste toegestane teken. Of je nu onlangs aan je bedrijfsbeschrijving hebt gewerkt of al jaren ( kijk trouwens wat een verschil een jaar maakt ), hier zijn enkele suggesties om het nog beter te maken.
Elementen van een uitstekende bedrijfsbeschrijving voor Google Mijn Bedrijf
- Zorg dat elk letter telt. Je hebt 750 tekens om mee te werken – gebruik er zoveel als je kunt. Hoe relevanter de termen die u in uw beschrijving gebruikt, zijn, hoe meer kans mensen hebben om hun behoeften in uw vermelding te identificeren.
- Denk aan trefwoorden… Als u unieke diensten aanbiedt, vermeld deze dan. Als u specifieke merken verkoopt, noem ze dan. Als u speciale technieken gebruikt om te doen wat u doet, vermeld ze dan. Als uw restaurant gespecialiseerd is in bepaalde gerechten, bak die termen dan in.
- … Maar wees natuurlijk. Net als alles wat je schrijft en overal online zet, wees natuurlijk en kom niet over alsof je een robot bent die steeds dezelfde woorden herhaalt. Dit is een grote rode vlag voor Google die ertoe kan leiden dat uw vermelding wordt verwijderd.
- Herhaal uw NAP-informatie niet. Uw Google Mijn Bedrijf-vermelding heeft een functie om mensen naar uw bedrijf te leiden. Uw naam, adres en telefoonnummer (NAP) en andere contactgegevens zijn direct beschikbaar. Zelfs als uw adres recentelijk is gewijzigd, verspil geen tekens door deze informatie in uw bedrijfsbeschrijving te herhalen. Bovendien zijn er andere manieren om uw adres bij te werken .
- Geen links, geen URL’s. Links kunnen niet worden aangeklikt, dus verspil er geen tekens aan. Onthoud dat uw URL in de knop ‘Website’ boven aan uw vermelding staat en dat u ook links in Google Posts kunt plaatsen. Het is niet nodig om ze hier te plaatsen.
- Niet de plek om te pitchen . Geen speciale aanbiedingen, promoties of staanplaatsen. Punt uit. Dit is in strijd met het beleid van Google en zal er waarschijnlijk toe leiden dat uw beschrijving niet wordt goedgekeurd.
Welke richtlijnen raadt Google aan?
Google doet uitstekend werk door enkele eigen do’s en don’ts te beschrijven. In plaats van ze hier te herhalen, delen we een screenshot van hun richtlijnen.
Hulp nodig bij uw bedrijfsbeschrijving?
Onze klanten vragen vaak om hulp bij hun bedrijfsbeschrijvingen. Wanneer u zich aanmeldt voor een van onze abonnementen, bekijken we graag uw bedrijfsbeschrijving en helpen we u deze in te bellen. Het is een essentieel onderdeel van uw vermelding en we willen u helpen dit goed te doen. Als u niet zeker weet of het uw bedrijf vertegenwoordigt, werken we graag met u samen totdat dit het geval is. Geen vragen gesteld.
Bent u op zoek naar nog meer suggesties om uw Google Mijn Bedrijf-vermelding nog beter te maken? Bekijk onze post met nog meer ideeën .
Dus, hoe ziet uw bedrijfsbeschrijving eruit? Ben je tevreden met hoe het jouw bedrijf beschrijft? Wat zijn enkele van de uitdagingen die u heeft gehad bij het opstellen van uw bedrijfsbeschrijving? We helpen jou graag mee in dit proces. Vraag in de chat om hulp of vul anders het contact formulier in op deze pagina